TERCER

 SITUACIÓ D'APRENENTATGE 4: MOZART


SESSIÓ 1: Audició atenta d’un audiovisual sobre la vida de Mozart. 
  • Fitxa comprensió lectora i dibuix 
  • AudicióMarxa Turcaen diferents versions. 

SESSIÓ 2: Presentació instruments de vent. Escolta activa. 
  • Fitxa completar noms 

SESSIÓ 3: Cançó “Diu que quan 
  • Lletra de la cançó 

SESSIÓ 4: Instrumentació “Diu que quan”. 
  • Partitura 
SESSIÓ 5: Fitxa 1. Tipus de vent 



SESSIÓ 6: Joc interactiu repàs de notes (Do-re') 



SESSIÓ 7: Musicograma amb campanes 



SESSIÓ 8: Musicograma 1 Mozart amb percussió corporal. 



SESSIÓ 9: Línies divisòries i indicadors de compàs. 
  • Fitxa 2. Posar línies divisòries i indicadors de compàs. 


SESSIÓ 10:
Musicograma 2 Mozart amb percussió corporal. 



SESSIÓ 11: Fitxa 3. Situa els instruments (Reconeixement visual) 



SESSIÓ 12: Figura de REDONA 
SESSIÓ 13: Percussió corporal “Marxa Turca” 


SESSIÓ 14: Fitxa 4. Reconeixement auditiu dels instruments de vent. 
SESSIÓ 15: Musicograma 3 Mozart amb instruments. 



SESSIÓ 16: Percussió corporal “Marxa Turca”. 



SESSIÓ 17: Musicograma amb campanes afinades a dues veus. 



SESSIÓ 18: Fitxa 5: Dictat de ritme.
SESSIÓ 19: Musicograma 4 Mozart “Marxa Turca” 



SESSIÓ 20: Instrumentació “Tortugues”  (campanes)
  • Partitura 
 
ACTIVITATS AMPLIACIÓ